De nieuwe aflevering van de videoserie Best Horror Party Movies blikt terug op de horrorkomedie Idle Hands, met in de hoofdrollen Devon Sawa en Jessica Alba

Een nieuwe aflevering van onze Beste horrorfilms voor feesten videoserie is zojuist uitgebracht en met deze kijken we naar de horrorkomedie uit 1999 inactieve handen (kijk hier). Bekijk de video die hierboven is ingesloten om erachter te komen hoeveel plezier we met deze film hadden!

Geregisseerd door Rodman Flender – die ook regisseerde kabouter 2 en wordt de oom van Duin met Timothée Chalamet – naar een scenario van Terri Hughes en Ron Milbauer, inactieve handen heeft de volgende samenvatting: Als de luie tiener Anton Tobias zijn rechterhand bezeten ziet door een demonische kracht, ontdekt hij dat zijn leven een stuk interessanter wordt. Hoewel Anton zelf een lieve man is, blijkt zijn hand een aanhangsel van de dood te zijn, waarbij hij zijn twee beste vrienden, Pnub en Mick, vermoordt, die weer tot leven komen als grappenmakerszombies. Naast het vermoorden van degenen die het dichtst bij hem staan, belemmert Antons boze hand zijn kansen bij de lieftallige buurvrouw Molly aanzienlijk.

De filmsterren Devon Sawa, Seth Green, Elden Henson, Jessica Alba, Vivica A. Fox, Jack Noseworthy, Steve Van Wormer, Fred Willard, Connie Ray, Katie Wright, Kelly Monaco, Sean Whalen, Nick Sadler, Randy Oglesby, Timothy Stack , Mindy Sterling, Joey Slotnick, Tom DeLonge en Kyle Gass, met Christopher Hart als The Hand. Ook is er een bijzonder optreden van de band The Offspring.

Dit is wat Beste horrorfilms voor feesten serie gaat over: Welkom bij Beste horrorfilms voor feesten waar we de BESTE horrorfilms selecteerden om te kijken met een paar drankjes en wat vrienden op sleeptouw, ook al is het een “watch party”. Vandaar de films die opzettelijk of onbedoeld grappig zijn, die extreem, snel, maf en ordinair zijn – alle leuke dingen in huis! Films die je kunt bekijken of die je op de achtergrond kunt hebben. We speelden daar zelfs een gezelschapsspel, een spel dat was afgestemd op de selectie van elke aflevering, inclusief aanbevolen “doses” voor het roosteren (of braden) van alle onzin, kaas, ingewanden en bloed die je in je schedel kunt proppen. Dus kom hier binnen en doe eens gek… want het is een PARTY OF HORROR!

O inactieve handen aflevering van Beste horrorfilms voor feesten is geschreven, verteld/gehost en bewerkt door Mike Conway, geproduceerd door John Fallon en geproduceerd door Berge Garabedian.

Enkele van de vorige afleveringen van Beste horrorfilms voor feesten is hieronder te zien. Om onze andere shows te zien, ga je naar het JoBlo Horror Originals YouTube-kanaal – en abonneer je terwijl je daar bent!