Mon. May 6th, 2024

Jonathan Majors reflecteert op de negatieve recensies van Ant-Man and the Wasp: Quantumania en waarom hij zich daar niet druk om maakt.

Ant-Man en de Wasp: Quantumania, Jonathan Majors

Na de vrijlating ervan, Ant-Man en de Wasp: Quantumania het werd een van de slechtst beoordeelde Marvel Cinematic Universe-films op Rotten Tomatoes. Kritiek is niet alles, maar het is geen goed begin voor de nieuwe fase van Marvel. Terwijl critici veel elementen in twijfel trokken hoeveelheid, zeer geprezen Jonathan Majors. De acteur speelt Kang the Conqueror, die voorbestemd is om de grote schurk van de Multiverse Saga te worden.

Sprekend op de Screen Talk-podcast van IndieWire, lijkt Jonathan Majors niet gehinderd te worden door de negatieve recensies die hij heeft ontvangen. hoeveelheid het ontving. “Het verandert niets aan hoe ik mezelf zie, punt uit. Het zijn allemaal gegevens,zei Majors. “Ik ben een voorstelling in een verhaal. Eén ding zal ik tegen mijn crew zeggen als we een première verlaten, als ze de recensies lezen, zal ik zeggen: ‘Hoe is de film?’ Ik probeer mijn bord leeg te eten en voor mijn portie te zorgen. Het antwoord is: ‘Je bent hetero. Jij bent goed. Zij vinden jou leuk.’ En ze vertellen me over de film. Soms is de film ook op dat niveau, en soms [it’s not].

Over critici zei Jonathan Majors: “Het zijn maar mensen. Ze hebben een mening. Je hebt altijd een mening. Ik ben niet gek. Ik weet dat het mensen zijn die schrijven. Dit zijn niet mijn Yale-professoren of mijn dramaprofessoren. Het zijn mensen die kinderen hebben en een perspectief hebben, of ze nu religieus zijn opgevoed of niet. Ze leven in deze stad, ze willen zo gezien worden of ze willen niet zo gezien worden. Ik kijk naar het totaal en, oké, 47. Maar wat betekent die 47 als je ook nog dat kassabedrag hebt? Wat betekenen deze dingen? Het is informatie. Ik ben binnen. Ik ga niet spelen. Als je tot op zekere hoogte een criticus bent, ken ik je waarschijnlijk en begrijp ik je politiek.

Hoewel hoeveelheidDe slechte recensies van Jonathan lijken geen invloed te hebben op Jonathan Majors, bekende scenarist Jeff Loveness onlangs dat hij geschrokken was van de kritiek. “Om eerlijk te zijn, verrasten deze beoordelingen me,Loveness zei. “Ik was op een dieptepunt… Dat waren geen goede recensies, en ik had zoiets van ‘Wat…?’“Liefde toegevoegd:”Ik ben erg trots op wat ik voor Jonathan heb geschreven [Majors] en Michelle Pfeiffer. Ik dacht dat het een goede zaak was, weet je? En dus was ik ontmoedigd en erg verdrietig erover.Ant-Man en de Wasp: Quantumania hij draait nu in de bioscoop, dus zorg ervoor dat je een recensie leest van onze eigen JimmyO en laat ons ook weten wat je van de film vond.