De nieuwe aflevering van de Revisited-videoserie herinnert aan de psychologische thriller Inland Empire uit 2006 van David Lynch.

Een nieuwe aflevering van opnieuw bekeken De videoserie is zojuist uitgebracht en in deze kijken we terug op een film die sommigen misschien niet als een horrorfilm beschouwen, maar die op zijn minst een “experimentele psychologische thriller” is van een zeer gerespecteerde genreregisseur. De regisseur in kwestie is David Lynch, en de film waar we het vandaag over hebben is de release uit 2006 innerlijk rijk (kom hier). herzien innerlijk rijk met ons, bekijk de video die hierboven is ingesloten.

Geschreven en geregisseerd door Lynch, innerlijk rijk vertelt het volgende verhaal over zijn looptijd van 180 minuten: Nikki, een actrice, speelt een rol in een nieuwe film en omdat haar man zo jaloers is, wordt haar co-ster Devon gewaarschuwd om geen romantische toenadering te zoeken – vooral omdat de personages die ze spelen een affaire hebben. Beide acteurs ontdekken dat het project een remake is van een onvoltooide film waarin de sterren zijn vermoord.

Laura Dern, Jeremy Irons, Justin Theroux, Harry Dean Stanton, Julia Ormond, Diane Ladd, Peter J. Lucas, Grace Zabriskie, Mary Steenburgen, Karolina Gruszka, Krzysztof Majchrzak, Ian Abercrombie, Nae, Terry Crews, William H. Macy, Tracy Ashton, Leon Niemczyk, Jan Hencz, Jordan Ladd, Laura Harring, Scott Coffey, Naomi Watts, David Lynch, Nastassja Kinski, Dominique Vandenberg en Ben Harper spelen de hoofdrollen.

O innerlijk rijk aflevering van opnieuw bekeken het is geschreven, verteld en bewerkt door Mike Conway, geproduceerd door Lance Vlcek en John Fallon en geproduceerd door Berge Garabedian.

Er zijn verschillende series op het YouTube-kanaal van JoBlo Horror Originals uitgebracht onder de opnieuw bekeken vlag in het verleden. (Afleveringen van Beste horrorfilm die je nog nooit hebt gezien, Het zwarte schaap, Deconstructie, Feesthorrorfilms, Beste buitenlandse horrorfilms, Spelen met angst, Het is echte slachters ze waren allemaal geëtiketteerd opnieuw bekeken op YouTube.) We hebben onlangs een nieuwe serie ontvangen met de simpele titel opnieuw bekeken begon met een aflevering gewijd aan hak winkelcentrum. Sindsdien heeft de serie gedekt Verhalen van Darkside: The Movie, Videodrome, Jacob’s ladder, beademingsapparaat, Huis II: het tweede verhaal, Verhalen uit de crypte: Demon Knight, klopgeest, Killerclowns uit de ruimte, schrik nacht, de mist, het ambacht, Elvira: Meesteres van de Duisternis, huisdier Sematary, schoolfeest, Storm van de eeuw, Kolchak: De nachtelijke stalker, gremlins, moeras ding, leger van de duisternis, De backpacker, Tremors, Thirteen Ghosts, Sleepover Massacre, The Exorcist, Terugkeer van het moerasding, Evil Dead II, Jeepers Creepers, Het is 28 dagen later.

Twee eerdere afleveringen van opnieuw bekeken is hieronder te zien. Om meer van onze shows te zien, ga je naar het JoBlo Horror Originals-kanaal – en abonneer je terwijl je bezig bent!