Tue. Apr 30th, 2024

Blacklist Seizoen 10 Aflevering 6 was getiteld “Dr. Laken Perillos (nr. 70) Conclusie”. Ja, ik bedoel, het was blijkbaar deel 2 vóór deze aflevering, maar ik bedoel, er stond een conclusie in. Dus ik denk dat dit het einde is. Ja, het lijkt erop dat dit het einde is op basis van deze aflevering. Het is ook het einde van een ander personage en een zeer trieste spoilerwaarschuwing.

Wujing verzamelt mensen op de zwarte lijst en vermoordt ze vervolgens. Ik weet niet wat daar aan de hand is. Laten we het even hebben over Wujing’a’s actieplan. We hebben een geweldige geschiedenis met dokter Perillos; er komt veel bij kijken. En Reddington was nauwelijks in deze aflevering.

The Blacklist seizoen 10 aflevering 6 review

Hopelijk komen we voor een aantal grote verrassingen te staan ​​met The Blacklist Seizoen 10 Aflevering 6. Ik hoop het echt, want een van de dingen die mij dit seizoen ontbraken, is de hoeveelheid Reddington die we krijgen. Er waren een paar afleveringen waarin we veel van hem hadden, en dan waren er afleveringen zoals aflevering 6 waarin het is alsof je hem echt 25 minuten niet ziet. Meer dan de helft van de aflevering was voorbij, en toen spoot hij gewoon een klein beetje.

Voor een grote aflevering als deze draait het allemaal om Dembe, iemand waarvan je weet dat Reddington van houdt, en Vesco, wat er met hem aan de hand is. Ik had verwacht meer Reddington dit te zien oefenen.

The Blacklist seizoen 10 aflevering 6 recensie
Vesco met Wujing (CC: NBC)

Het was ook een beetje verrassend. Ik bedoel, als we deze aflevering vergelijken met de “Dockery Affair”, The Blacklist Seizoen 10 Aflevering 5, weet je, hete rotzooi, kijk naar de brandende afvalcontainer verderop in de straat. Dit is dus duidelijk een stap daarboven. Ik denk dat er hier veel meer Reddington is dan in de vorige aflevering. Ook al is Dambae gewoon niet in de buurt van Reddington; het doet me in ieder geval aan Reddington denken. En dat neem ik op wat er de vorige keer ook is gebeurd.

Het is een beetje bizar dat je James Spader hebt, die duidelijk de ster van de show is, die een uitvoerend producent is, die betrokken is bij vrijwel al deze verschillende dingen.

En ik denk, vooral met een kleinere cast dit seizoen dan we in het verleden hebben gehad, verwacht je nog meer van de mensen die je kent en waar je van houdt? En we kennen en houden allemaal van Reddington en natuurlijk springt hij in actie om hen Dembe te redden; meer van dat zou zijn gewaardeerd.

Geef ons meer Reddington

Ik weet dat ze dat deden met de grote onthulling waarvan ik zeker weet dat we allemaal zo geschrokken waren, dat Vesco de hele tijd met Reddington werkte om informatie uit Wujing te krijgen om hem terug te halen.

Ze hadden die regel waarin Robert zou zeggen: “Stuur me deze keer geen parachute.” Zoals “Als je dat doet, weet je, zullen we geen vrienden meer zijn”. Ik begrijp dat ze daar iets van hebben gestopt, maar het is niet zoals Reddington dat mensen om wie je geeft en waarvan je weet dat ze in gevaar zijn.

Raymond Deddington in gesprek met Cooper (CC: NBC)

Reddington weet dat er iets aan de hand is en hij gaat niet zo snel of geëngageerd vooruit als normaal. Ik weet dat het een beetje andere tijd en situatie is met deze dingen. Maar ik weet het niet, tot nu toe zijn we dit seizoen 6 afleveringen binnen, en hij is dit seizoen amper verschenen. En dat is alles waar ik over ga klagen tot de volgende keer dat hij niet in de volgende aflevering is. Nee, ik hoop dat hij het is.

Ik hoop dat hij in elk frame van elke aflevering zit. Het was een beetje frustrerend en ik weet zeker dat er uiteindelijk meer Reddington-centrische dingen zullen zijn. Maar weet je, het is een beetje de vraag: hoe lang moeten we nog wachten? Vooral gezien hoe deze aflevering eindigt waar Robert Vesco dood is; hij werd vermoord door Wujing en zijn volk.

Het weergalmt allemaal met dit thema waar ik in deze show wat meer op wil ingaan. Ik weet dat ze dit eerder hebben gedaan, maar het is het idee dat als je in de buurt van Reddington komt, je waarschijnlijk op een gegeven moment zult sterven, en dat zal waarschijnlijk niet op een erg goede manier gebeuren. Eens kijken, we hebben Marvin, die weg is. Meneer Kaplan is weg. Lize is dood. Robert is nu weg. Er zijn zoveel mensen.

Dr. gevaren

Ik denk ook niet dat het voor iemand als een grote verrassing kwam dat Vesco dood was. Ik bedoel, ze zouden dit verhaal op de een of andere manier afronden. Ik had niet gedacht dat hij er het hele seizoen zou zijn om informatie over Wujing te verstrekken. Ik bedoel, het karakter van Wujing is een erg slimme kerel, en hij kan dingen vrij snel uitzoeken.

Ik denk dat het grootste vraagteken dat ik had bij het karakter van Laverne Cox was, en ik weet dat ze haar ook niet het hele seizoen kunnen houden. Ik bedoel, ze is een behoorlijk grote ster. En ik was blij haar terug te zien, maar tegelijkertijd was het alsof ze tegen dezelfde muur belandde die we haar al zagen toen ze voor het eerst in de show was.

The Blacklist Seizoen 10 Aflevering 6
Dambe met dr. Perillos (CC: NBC)

Er was niets echt anders aan haar aanpak of wat er aan de hand was of wat ze echt vroeg, het voelde allemaal alsof ik dezelfde aflevering helemaal opnieuw aan het kijken was. Ik hoopte eigenlijk dat ze tijdens haar tijd in de gevangenis misschien een paar andere dingen zou bedenken, zodat wanneer ze wordt vrijgelaten en informatie uit Dembe probeert te krijgen, er misschien kleine pauzes zijn geweest of iets anders.

Dus toen we uit elkaar gingen aan het einde van The Blacklist Seizoen 10, Aflevering 6, waar Wujing zei: “Weg met haar. We hebben haar niet meer nodig.” En ik had zoiets van: ‘Echt waar? Je hebt dat soort vaardigheden niet echt nodig in je team; hoeveel andere blacklist-leden ga je oppikken die misschien net als Robert zijn, die nog steeds trouw zal zijn aan Reddington waarvoor je haar misschien nodig hebt?

Ik heb het gevoel dat het beter was geweest als ze daar een streep hadden gezet waar Wujing was alsof ze twee keer tegenover Dembe en Reddington stond, en ze faalde twee keer. Wat meer leek alsof ze niet goed was in haar werk, ze was niet in staat om te doen wat we van haar verlangden. Doe het weg in plaats van alleen maar te zeggen: “We hebben er geen zin meer in”. Natuurlijk doe je dat.

Had Dr. Perillos een beetje beter

Zelfs als je niet achter Reddington of Dip aan gaat, zou er iemand anders moeten zijn op wie je haar vaardigheid kunt gebruiken. Toch is er nog iets anders, namelijk dat je uiteindelijk, als je Wujing bent, ik bedoel, je op zijn minst moet voorstellen dat je ergens onderweg Reddington daadwerkelijk verslaat, en wat ga je doen nadat je Reddington hebt verslagen? met de rest van je leven?

Is het bijvoorbeeld geen goed idee om sommige van deze mensen op een houder te zetten, zodat je ze terug kunt halen als dat nodig is?

The Blacklist Seizoen 10 Aflevering 6
Wujing met Dr. Perillos (CC: NBC)

Ik bedoel, ze zouden Laverne Cox niet lang vasthouden. Ik begrijp dat we haar onderweg niet eens per se hoefden te zien. Ik denk dat alleen voor mij, mijn frustratie vooral over het feit dat Doctor Perilous op dit moment terug is, gewoon is dat, ja, er was niets nieuws als het op zijn techniek aankwam, maar ik denk ook niet dat er iets nieuws was als het ging om de Dambe-centrische inhoud. Ik wou dat ik tijdens dit alles niet wilde dat Dembe duidelijk iets zou bekennen.

Maar ik denk dat er een kans was geweest om ons wat verschillende rimpels in zijn achtergrondverhaal te geven waar we misschien nog niets van hadden gehoord, dat we misschien meer hadden kunnen begrijpen over zijn vroege dagen, zijn leven vóór Reddington als een ander.

In plaats daarvan raakte het echt dit: “Oh, je was bij Reddington. Je bent nu bij de FBI. Wat is hier gebeurd?” Het is alsof we het al weten. We weten al dat dit iets is waarvan ik weet dat Dr. Perillos er niet was voor dit alles, maar dat waren we wel. Ja, we hebben dat verhaal al gezien.

dr. Perillo’s kunnen nuttig zijn

Dus het is alsof, laten we hier een ander verhaal vertellen. Laten we bijvoorbeeld proberen een manier te vinden om dingen een beetje door elkaar te halen. Ik bedoel, het lijkt erop dat gedurende heel The Blacklist seizoen 10, aflevering 6, Cooper het enige was waar Wujing enige informatie uit kon halen. Zijn grote overwinning deze hele aflevering was de mobiele telefoon van Dumbe, zodat hij dat bericht naar Cooper kon sturen en dat begrip van één woord terug kon krijgen.

Maar nu zegt hij: “OK, wie is deze man?” Laten we hier echt op ingaan. Hoe is hij verbonden met de taskforce? Hoe nauw is hij verbonden met de taskforce? Dat is echt het enige dat uit deze aflevering naar voren kwam dat dit vooruit helpt. Het hele perceel is ongecompliceerd. En daar had hij Dembe echt niet voor nodig. Hij pakte gewoon zijn mobiele telefoon en kreeg de informatie.

The Blacklist Seizoen 10 Aflevering 6
Wujing en Vesco in een auto (CC: NBC)

Wujing zou heel goed zijn om informatie van Harold Cooper te krijgen, mocht je dokter Perillos zoeken. Het is zo vreemd dat hij mensen van deze zwarte lijst verzamelt. Vooral iemand als zij die deze techniek heeft die bij de meeste mensen werkt.

Het zal niet zo zijn als: ‘Oké, weet je, het werkte in dit geval niet, maar houd haar op snelkiezen. Ze kan iemand zijn die je niet nodig hebt om iedereen te zien die hij daar elke minuut verzamelt. We weten dat hij andere mensen heeft verzameld die we niet meer hebben gezien sinds hij ze heeft verzameld. Dus het zou goed zijn om haar nu te laten gaan.

Wujing moet gek worden

Maar er is een binnenste cirkel voor Reddington en dit verhaal dat op dit moment een beetje hol en een beetje afwezig aanvoelt, waar de plot erg oppervlakkig is en we veel wendingen kunnen zien aankomen. Ik denk dat het belangrijkste voor mij ook is waar ik op hoop of op wacht.

Maar ik bedoel, Wujing blijft iedereen op de zwarte lijst vermoorden. In afwachting van dat moment waarop iedereen samen is, is er in het verleden een grote groep Blacklisters die allemaal samen zijn met Wujing, een soort ontmoeting van de geesten om mensen als Freelancer te zien, Madeline en Gina te ontmoeten en allemaal samen.

Het is een beetje raar gek, zoals: ‘Ja, hij heeft me dat aangedaan. Laten we allemaal bij elkaar blijven, dat soort dingen. Het is als de ergste nachtmerrie van Reddington. Maar om de een of andere reden weet ik niet wat Wujing probeert te doen. Zoals, ik begrijp wat hij zei dat hij probeert te doen. Hij zei: ‘O ja, ik probeer de mail te vinden om een ​​gecodeerde lijst te krijgen van hoe Reddington het deed.

The Blacklist Seizoen 10 Aflevering 6
Wujing zou gekker moeten worden (CC: NBC)

Ik krijg de immuniteitsovereenkomst om deze informatie te krijgen, zodat ik kan … ‘Vertel aan wie? Je vermoordt iedereen. Als je het bijvoorbeeld probeert te bewijzen, moet je het aan iemand bewijzen, iemand die erom geeft. Het is alsof hij alle mensen om wie hij geeft vermoordt. Het is naar mijn mening op dit moment een beetje te afgemeten. Ik wil dat hij gekker wordt.

Hier is wat ik nodig heb om het te doen. Ik heb Neville Townsend nodig om terug te komen uit de dood die ik nodig heb. Nee, we hebben Neville Townsend nodig om wat waanzin in Wyjing te injecteren. Hij moet een beetje zijn, gewoon gekker en losgeslagen en bereid om die dingen te doen. Hij is bijna te berekend voor zijn bestwil. Ik heb het gevoel dat hij een beetje losgeslagen is omdat hij deze beslissingen neemt waarvan ik dacht: “Ik begrijp niet wat je doet.”

Dus The Blacklist Seizoen 10 Aflevering 6 en zeggen: “Oké, we hebben de goede dokter niet meer nodig. Doe haar dan weg.’ Het is alsof je haar laat gaan en haar belt als je haar nodig hebt. Alsof je een groep zou moeten bouwen.

Blacklist seizoen 10 aflevering 6 review overzicht

Oké, dus daar heb je het. De “Dokter Perillos Conclusie” is afgesloten. Maar je weet dat we The Blacklist Seizoen 10 Aflevering 7 Preview/Spoilers hier hebben. Nu maar hopen dat dit seizoen echt in een hogere versnelling gaat want ik bedoel; er is veel potentieel. Het is alsof we wachten op deze grote, grote dingen die gaan gebeuren.

Onze beoordeling: ⭐ 2,9/5