All Americans Seizoen 5 Aflevering 15, “United in Grief”, was geweldig. Dit was een fenomenale aflevering. Ik heb genoten van deze laatste twee afleveringen van All American seizoen 5. Ik weet niet of ik zou zeggen dat dit mijn favoriete aflevering is, maar ik zou zeker zeggen dat het best goed was.

We hebben natuurlijk een aantal hele goede afleveringen gehad, na het verhaal waarin we zijn met Billy die sterft en iedereen een inhaalslag maakt. En we hebben tot nu toe elke aflevering doorgenomen vanuit het perspectief van elke persoon van hoe ze genezen. Het is hun soort genezingsproces. En wat ze doormaken terwijl ze proberen te genezen na Billy’s dood en proberen verder te gaan en ermee in het reine te komen. En ik ben er echt dol op.

Allereerst hadden we de Olivia-aflevering. Toen hadden we de Jordan-aflevering, dat was aflevering 14. Toen hadden we de Spencer-aflevering in aflevering 15. En ik vind het echt geweldig hoe Spencer het echt moeilijk heeft. En ik bedoel, hij gaat van dag tot dag en hij heeft op dit moment eigenlijk niemand in zijn leven bij zich. En hij geeft er de voorkeur aan, weet je, op die manier, en we komen echt in zijn hoofdruimte terecht.

All American seizoen 5 aflevering 15 recensie

We beginnen All American seizoen 5, aflevering 15, waar Spencer natuurlijk in zijn oude huis is en je weet dat hij aan het ontbijten is met Grace, D’Angelo en Dillon. Het was echt gaaf om Dillon terug te zien. Ik vind het echt geweldig hoe we zoveel meer van hem zien. Het is alsof we Dillon al een tijdje niet hebben gezien en ik ben zo blij met de momenten dat we Dillon zien.

Het is logisch dat we hem niet hebben gezien, want Dillon woont bij Grace en D’Angelo, waar D’Angelo ze ook laat verhuizen. Het is dus logisch dat we Dillon niet hebben gezien. Maar zodra we het zien, vind ik het leuk.

Dillion met Spencer aan de ontbijttafel (CC: The CW)

Maar ik maakte me echt zorgen over het zien van Dillon in deze aflevering, omdat we in de All American seizoen 5 aflevering 15 promo zagen dat Spencer praktisch naar Dillon toeloopt, het lijkt erop dat hij op het punt staat met hem te vechten. Omdat we niet wisten wat Spencer zo boos maakte dat hij dingen zei en tegen Dillon vocht?

Het blijkt dat Dillon per ongeluk sinaasappelsap op Spencers telefoon heeft gemorst. En het komt op het punt waarop Spencer letterlijk overdreven reageert, maar in zekere zin komt het door het bericht dat aan de telefoon was. En ik zei het meteen, zo van: Oh mijn god, als die telefoon het begeeft, krijgt hij het laatste bericht van coach Baker niet.

Ik begrijp waarom het er een beetje van baalt. Maar natuurlijk, zoals Dillon zei: ‘oh, maak je geen zorgen, man. Doe niet overdreven of wat dan ook. Weet je, je bericht van Coach Baker zal er nog steeds zijn of zoiets. En Spencer zei: “Wat zei je?”

Grace zegt tegen Spencer dat hij naar Doctor Spears moet gaan

Ik vind het geweldig als Spencer op Dillon stapt en Dillon opstaat als: “oh, dat is niet wat er gaat gebeuren.” Hij was niet bang. Maar het is het feit dat Grace echt van streek was. Ik heb het gevoel dat de laatste druppel was toen Spencer tegen D’Angelo zei: “Blijf hierbuiten, het is zijn familiebedrijf.” Toen D’Angelo deel uitmaakte van die familie en je zo niet kunt praten. Dat is je stiefvader daar. Zo kun je niet tegen hem praten, maat.

Ik ben blij dat we zijn zoals Grace zei: ‘Ik wilde je wat tijd geven voordat ik naar de therapie ging om naar Dr. speren. Maar je gaat hem nu zien, want ik laat je niet op je kleine broertje stappen, eerlijk gezegd op het punt om met hem te vechten. En je probeert je angsten niet onder ogen te zien. Ik laat je hier niet meer wegkomen. Je moet letterlijk naar een therapeut gaan en praten over hoe je je voelt over de dood van Coach Baker. Je moet dit gaan doen.

Grace zegt tegen Spencer dat hij naar Doctor Spears moet gaan (CC: The CW)

En ik ben heel blij omdat hij dat niet wil doen en natuurlijk gaat hij weg. Ze zegt: ‘Als je bij mij gaat wonen, ga je naar Doctor Spears. En hij zei: “Misschien moet ik meer onder jouw huis wonen.” En ik had zoiets van, verdomde kerel. Het is triest omdat hij gewoon niet de Spencer is die we allemaal kennen en waar we van houden. En ik ben heel blij, want er is een moment in deze aflevering waarop hij letterlijk tegen de muur slaat.

Spencer ziet dokter Spears

Ik ben zo blij in All American seizoen 5, aflevering 15 dat we nu begrijpen waarom Spencer zich gedraagt ​​zoals Spencer handelt om mensen weg te duwen. Vooral omdat hij zich schuldig voelt. En ik hou van het moment waarop dokter Spears hem meeneemt, niet bij hem in het strandhuis wil blijven terwijl Spencer naar de muur staart. Spence was op dat moment een beetje in paniek, zoals: ‘Wat heb ik gedaan? Ik heb mijn kleine broertje bang gemaakt en wat is er aan de hand?”

Spears ging Spencer uit die omgeving halen en Spencer weer verbinding laten maken. Maak verbinding en wees weer geaard. Verbind jezelf opnieuw. Omdat Spencer Dr. Spears dat hij zich niet langer verbonden voelt. Hij voelt zich gehecht en hij ziet zichzelf doen wat hij doet en het is bijna alsof hij niet weet wie hij is.

Maar dan realiseert hij zich dat de beslissing die deze persoon neemt, zijn beslissing is. Dus het is alsof hij zich afstandelijk voelt. En ik vind het geweldig hoe hij Spencer meenam naar het park in Crenshaw, waar hij weer een beetje contact maakte met zijn roots.

Spencer met Doctor Spears (CC: The CW)

Het is echt het probleem dat hij het gevoel heeft dat iedereen hem in de steek laat. Vanwege de manier waarop hij sprak over hoe zijn vader was vertrokken
Spencer is als “Maar mijn vader is vertrokken”. Het is bijna alsof Spencer het verschil niet kent tussen “Hij liep langs en mensen liepen weg.” Het is alsof het heel triest is omdat we naar de wortels gaan. We zullen de schommel leuk vinden en hij zal zeggen: “Oh, het lijkt erop dat Sean is geslaagd.”

Spencer Touch trekt Coach Baker terug

Het komt allemaal terug op het leuk vinden van Coach Baker. Spears vraagt ​​aan Spencer: ‘Wat vond je van Coach Baker? En hij was als “Coach Baker verliet me” toen hij stierf, evenals zijn vader. En Spencer heeft het gevoel dat mensen hem blijven verlaten. Als mensen weg zijn en je fysieke aanwezigheid weg is, betekent dat niet dat je geest er niet meer is. En ik ben heel blij dat dr. Spears zegt: “Het is alsof het niet jouw schuld is” als Spencer er uiteindelijk over instort.

Spencer had het gevoel dat hij Coach Baker had kunnen redden als hij gewoon de telefoon had opgenomen. Hij zegt: ‘Ik had het daar. Ik was degene die op de bank hing. Ik had hem kunnen tegenhouden om in de bus te stappen als ik had gereageerd. Ik had afscheid kunnen nemen.” En ik vond het geweldig toen Spear zei: “Je had niets kunnen doen en niemand anders had iets kunnen doen om dit te voorkomen”.

Ik vind het geweldig dat Spears zegt dat “mensen Spencer niet lieten gaan. Ze zijn overleden, maar ze hebben je geschenken gegeven. Sean gaf je het geschenk om voor je toekomst te zorgen, om je een toekomst te geven. Je vader heeft mensen in je leven gebracht, of het nu Darnell is of Coach Kenny. Ik bedoel, het zijn geschenken die ze je hebben gegeven. Ik hou echt van de manier waarop Spears het zei.

All American Seizoen 5 Aflevering 15
Speren met Spencer (CC: The CW)

Ik dacht dat het echt goed was en ik had het gevoel dat niemand anders Spencer dit had kunnen doorstaan ​​dan dokter Spears. Ik herinner me dokter Spears toen Spencer door zijn blessure ging. Alsof dat is wat we moesten doen om zijn mentale blokkade met de blessure te overwinnen.

Dus ik vond het erg leuk hoe hij terugkwam en hij was de juiste persoon die nodig was om Spencer daar doorheen te helpen. En ik ben blij dat Spencer in therapie wil met Dr. Spears elke week of een keer per week. Ik weet het niet meer precies, maar ik was heel blij.

Jordan en coach Kenny botsen

Maar verder gaan met een aantal andere dingen en enkele andere personages in deze aflevering, waar alles met Spencer gebeurt, om hem ertoe te brengen de hulp van dokter Spears in te roepen. We hebben Jordan die samenwerkt met coach Kenny, zoals, weet je, coach Kenny is de coach terwijl Jordan probeert contact te maken met het team. Hij gaat niet langer over naar UCLA en zit op de GPU.

Dus hij probeert verbinding te maken als aanvoerder van het voetbalteam, hij probeert verbinding te maken met iedereen en probeert dit team min of meer te laten werken. En het maakt me echt kwaad als er een teamgenoot is die Jordan bleef spelen en ik dacht meteen dat dit de vervanger van Spencer zou moeten zijn. Omdat hij wide receiver-dingen deed, en hij verdedigde en deed dat soort dingen.

Ik had zoiets van, dit is waarschijnlijk een soort vervanger voor Spencer. Ik had zoiets van, deze man is zo slecht en heeft botervingers dat hij niets kan oppakken. En hij viert door dapper te zijn en Jordan is bij hem op dezelfde manier als ‘broer, waarom vier je feest? Je doet niets. Je kunt er niet tegen. Vorig jaar zag je het veld niet, ook al kwam ik in de wedstrijd.”

All American Seizoen 5 Aflevering 15
Jordan met Kenny (CC: The CW)

Die jongen Evan zag het veld niet. Dus het is alsof die jongen begint te vechten met Jordan en ik heb zoiets van: ‘Wat in vredesnaam?’ En dan bekritiseert coach Kenny Jordan omdat hij zijn teamgenoot aanvalt omdat hij het slecht doet. Jordan heeft het recht om te proberen hem alles te laten doen wat nodig is om wedstrijden te winnen.

Jordan doet het werk van coach Kenny

Dus ik vond het stom dat coach Kenny zo tegen hem schreeuwde. Maar hij zei tegen hem: ‘ah, zo hoor je niet te trainen. Je traint niet zoals je zou moeten. Je traint op de manier van iemand anders en je moet op jouw manier trainen.

Ik begrijp dat hij traint zoals Billy zou trainen om mensen kwaad te maken over dingen. Terwijl je in werkelijkheid “niet hoeft te proberen je teamgenoten te coachen. Je moet een leider zijn voor je teamgenoten en niet proberen een coach te zijn. Als ik de coach ben.” En ik had het gevoel dat coach Kenny niet echt aan het trainen was, hij liet die Evan Kid gewoon spelen en de dappere doen.

Ik had zoiets van “Eigenlijk doet Jordan zijn werk” en Jordan riep daarvoor coach Kenny en zei: “Ik zou niet hoeven te coachen als jij je werk deed. Alsof ik de aanvoerder van het team was. Ik probeer iedereen klaar te krijgen en je bekritiseert hem niet omdat hij dat allemaal doet. Je traint niet. En ik doe eigenlijk allebei. Ik ben de aanvoerder en ik ben de coach.” En ja, Jordan deed het terwijl coach Kenny gewoon achterover leunde.

All American Seizoen 5 Aflevering 15
Kenny met Jordan (CC: The CW)

Dus ik vond het leuk hoe hij genoot van al deze pittige competitie. Dus leek het me logisch om ervoor te zorgen dat iedereen gemotiveerd blijft. Het is als een manier om ze te laten oefenen met vangen, met als voordeel dat het leuk wordt om de man te plezieren die eerder in de aflevering de dappere speelde.

Dus ik dacht dat het een beetje dom was. Ik had het gevoel dat ze dit alleen maar deden om de enige man te helpen die geen stront kon krijgen. Dus ik dacht dat dit een goede manier was om teamgenoten en dat soort dingen te verenigen.

All Americans Seizoen 5 Aflevering 15 Overzicht

All Americans seizoen 5 aflevering 15 was een geweldige aflevering. Serieus, wat een aflevering was dit. Spencer is de MVP. Het was een geweldige aflevering met geweldig acteerwerk door Spencer-acteur Daniel Ezra. Daniel deed echt zijn ding in deze aflevering, man. Van aanvallen tot muren van stoten, er gebeurde veel in deze aflevering. Dus wat een aflevering was dat, man. En de rest van dit seizoen wordt een achtbaan, man. Dus laat me weten wat jullie vinden van All Americans seizoen 5 aflevering 15. Voor mij was aflevering 15 belachelijk.

Algemene beoordeling: ⭐️ 3,2/5