Shazam: Wrath of Gods-regisseur David F Sandberg reageert op negatieve recensies en zegt voorlopig klaar te zijn met superhelden.

Shazam: Wrath of Gods, negatieve recensies, Zachary Levi

Shazam: woede van de goden het speelt nu in theaters, maar dankzij de evolutie van het nieuwe DC Universum is het onduidelijk of we deze incarnatie van het personage opnieuw zullen zien. Reacties van shazam het vervolg was niet zo zachtaardig als de eerste keer, wat als een verrassing kwam voor regisseur David F. Sandberg.

O Shazam: woede van de goden directeur nam twitteren om commentaar te geven op de gemengde recensies die het vervolg ontving. “Op Rotten Tomatoes heb ik zojuist mijn laagste criticusscore en mijn hoogste publieksscore voor dezelfde film behaald,‘, schreef Sandberg. “Ik verwachtte geen herhaling van de eerste film kritisch, maar ik was toch een beetje verrast omdat ik denk dat het een goede film is. Ach ja.De film staat momenteel op 52% ​​op Rotten Tomatoes, maar de kijkcijfers zijn dat wel erg hoger met 88%. Sandberg vervolgde: “Zoals ik al een tijdje zeg, kijk ik er echt naar uit om weer in horror te gaan (en ook om wat nieuwe dingen te proberen). Na zes jaar Shazam ben ik voorlopig definitief klaar met superhelden.

Voordat je begint te denken dat David F. Sandberg misschien spijt heeft van zijn tijd in het DC Universum, maakt hij duidelijk dat hij geen spijt heeft van wat hij deed. shazam filmpjes, “zelfs voor een seconde.Sandberg voegde eraan toe: “Ik heb veel geleerd en met geweldige mensen mogen werken. Ik zal eeuwig dankbaar zijn dat ik er twee heb geregisseerd! Dit waren zeer uitdagende maar waardevolle ervaringen. Een ding waar ik echt naar uitkijk, is het loskoppelen van het superheldendiscours online. Veel ervan geeft me zoveel stress en het zal fijn zijn om er niet meer aan te hoeven denken.Als Sandberg terugkeert voor een mogelijke shazam vervolg, heeft de regisseur eerder gezegd dat niets in de films in tegenspraak is met de toekomstplannen voor het DC Universum.

Begaafd met de krachten van de goden, leren Billy Batson en zijn mede-geadopteerde kinderen nog steeds om te jongleren met het tienerleven met volwassen superheld alter ego’s.” leest de officiële synopsis. “Maar wanneer de Dochters van Atlas, een wraakzuchtig trio van oude goden, op aarde arriveren op zoek naar magie die lang geleden van hen is gestolen, worden Billy – ook bekend als Shazam – en zijn familie in een strijd geduwd om hun superkrachten, hun leven en het lot van jouw wereld.

Shazam: woede van de goden draait nu in theaters. Je kunt hier een recensie van onze eigen JimmyO bekijken en laat ons ook zeker weten wat je van de film vond.