Het veld: Het is moeilijk om precies te omschrijven wat het doet Ik denk dat je uit moet gaan met Tim Robinson heel speciaal. O SNL aluin, samen met mede-maker Zach Kanin en een falanx van schrijvers, waaronder Patti Harrison en John Solomon, hebben tot nu toe twee geweldige seizoenen gemaakt, waarin het draait om het afbreken en vertrappelen van onze uiterst kwetsbare, zorgvuldig ontworpen zintuigen van sociale kilheid.

Nu zijn ze terug voor een derde aflevering, met nog zes afleveringen en bijna dertig sketches die alles behandelen, van de liminale ruimte van virtual reality, de overweldigende verplichting om de socialemediapagina van een collega te volgen en de diepe band die ontstaat tussen mannen die toevallig hetzelfde hemd dragen (“hemdbroers”).

Ik ben echt van streek: Zoals gewoonlijk zet de openingsschets van het seizoen de high-concept toon voor wat Robinson et al hier aan het doen zijn. In een op VR gebaseerde aanpak supermarkt vegen (gepresenteerd door De beer‘s Ayo Edebiri, een van de vele graag geziene gaststerren), zet Robinson een VR-bril op om de CG-supermarkt binnen te gaan, om plotseling te vergeten hoe hij in deze nieuwe wereld moet ademen.

Bovendien neemt de ervaring je mee in een existentiële spiraal over de relatie tussen ons fysieke en metafysische zelf. “Hoe bewegen we ons lichaam?” hij denkt rustig na. Het is opnieuw de undercover prothetische grapshowschets van seizoen 2, het gewicht van ons fysieke bestaan ​​verstikt iemand die er net aan herinnerd is hoe kwetsbaar onze vleeszaklichamen werkelijk zijn.

Vanaf daar is het een cavalcade van gekheid, voortgestuwd door een reeks van Robinsons kenmerkende gekken, gespeeld door de man zelf of door een van een reeks grote gasten. Connor O’Malley keert terug om op zichzelf te spelen als YouTube-komiek, nu als een aanhankelijke gek die instort onder het zelfopgelegde gewicht van “grappig zijn” voor een publiek van één (Robinson) dat niet eens wil volgen Het Instagram-gezicht van YouTube. Tim Meadows verschijnt als een uitgeputte vader op een druk verscheurde huwelijksreceptie om iets grappigs te doen met de rekwisieten in het fotohokje: “Drie seconden om iets doms te bedenken! Dat is niet genoeg tijd!

Maar of het nu Robinson is of een van zijn vele avatars, de show verheugt zich in zijn gebruikelijke mix van dwaze slapstick (zie: Robinson’s dating-realityshow-deelnemer, die er niet is voor de liefde maar voor het comfort van thuis) en subversieve onderzoeken van ons. onzekerheden en trots (presentator van de talkshow die er prat op gaat gaan begin gewoon met zijn telefoon te rommelen als hij het argument begint te verliezen).

Ik denk dat je met Tim Robinson (Netflix) seizoen 3 recensie moet daten

Ik denk dat je Tim Robinson moet daten (Netflix)